
Jolanta Boczkowska
– mgr. Pedagogiki
Nauczyciel Dyplomowany
Nauczyciel Dyplomowany
Tel. 605466970
Zatrudnienie:
·
Zespół Szkół Specjalnych w Domu Pomocy
Społecznej Junior w Miłkowie od 2007 r.
·
Własna działalność gospodarcza –
Psycho-Pedagogiczne
Wspomaganie Rozwoju Jolanta Boczkowska
- stała współpraca z Domem Pomocy
Społecznej dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej Intelektualnie w Szklarskiej Porębie
POSIADANE
KWALIFIKACJE
2004 Kolegium Karkonoskie w Jeleniej Górze
Instytut Pedagogiki
Specjalność: Pedagogika opiekuńcza w
zakresie resocjalizacji. Studia I stopnia
2006 Uniwersytet Zielonogórski w Zielonej Górze
wydział Nauk Pedagogicznych i Społecznych
Specjalność:
Pedagogika
w zakresie resocjalizacji i profilaktyki osób
niedostosowanych społecznie. Studia II stopnia
2007 Dolnośląski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we
Wrocławiu Filia w Jeleniej Górze
Specjalność:
Oligofrenopedagogika
2011 Dolnośląski
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli we Wrocławiu Filia w Jeleniej Górze
Specjalność: Terapia pedagogiczna
2020 Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego w
Przemyślu
Specjalność:
Psychologia dzieci i młodzieży- wspieranie rozwoju - Studia podyplomowe
2021 Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego w Przemyślu
Specjalność:
Integracja Sensoryczna Diagnoza i Terapia Dzieci
Kursy i szkolenia :
- Terapia behawioralna dzieci z autyzmem,
- Terapia ręki I i II stopień - dignoza i terapia,
- Terapia Neurotaktylna wg. Svietlany Mastugovej,
- Metoda Weroniki Sherborne w terapii i wspomaganiu rozwoju dziecka,
- Sala Doświadczania Świata, a rozwój percepcji u osób z deficytami intelektualnymi,
- Edukacja uczniów niemówiących użytkowników wspomagających sposobów porozumiewania się ( kurs podstawowy i zaawansowany)
Ø
Metoda integracji sensorycznej w pracy z dziećmi
w wieku szkolnym i przedszkolnym
Ø Zachowania agresywne i autoagresywne wśród podopiecznych
Ø Terapia w Sali Doświadczania Świata- teoria i praktyka
Ø Rehabilitacja społeczna, aktywizacja i wspieranie rozwoju podopiecznych- aspekty psychologiczne i prowadzenie dokumentacji.
Ø Prowadzenie zajęć rewalidacyjno- wychowawczych z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu głębokim
Ø Zachowania agresywne i autoagresywne wśród podopiecznych
Ø Terapia w Sali Doświadczania Świata- teoria i praktyka
Ø Rehabilitacja społeczna, aktywizacja i wspieranie rozwoju podopiecznych- aspekty psychologiczne i prowadzenie dokumentacji.
Ø Prowadzenie zajęć rewalidacyjno- wychowawczych z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu głębokim
Ø
Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej,
a zmiany w systemie edukacji
Ø Usprawnianie psychomotoryczne przez rytm, ruch i dźwięk
Ø Dzieci z globalnymi deficytami rozwojowymi- zaburzeniami psychiatrycznymi neurologicznymi
Ø Konferencja z zakresu technik Edukacyjnych i arteterapii
Ø Usprawnianie psychomotoryczne przez rytm, ruch i dźwięk
Ø Dzieci z globalnymi deficytami rozwojowymi- zaburzeniami psychiatrycznymi neurologicznymi
Ø Konferencja z zakresu technik Edukacyjnych i arteterapii
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz